بهترین چای برای تهیه چای سرد چیست؟

  • Post comments:1 دیدگاه
  • Reading time:4 mins read
چای سرد

ما 7 تا چای را آزمایش کردیم تا بفهمیم بهترین چای برای تهیه چای سرد کدام است.

همه محصولات ارائه شده در سلیم آریانوش به طور مستقل توسط کارشناسان ما انتخاب می شوند. با این حال، شما هم می توانید تجربه خودتان را بنویسید.

به عنوان یک شرقی، مردم ما دوست دارند همیشه چند نوع چای سیاه کافئین دار را در خانه خود نگه دارند. این رسم مورد علاقه آنها است که بعد از غذا چای سرو کنند تا فقط چند لحظه بیشتر دور هم بنشینند و بعد از صرف غذا آرام شوند و درون خود را گرم کنند.

اما، چای سرد داستان کاملاً متفاوتی دارد. این یک نوشیدنی است که عمدتاً در خارج از منزل و تقریباً در هر کافه‌ای که در طول روز به آن می‌روید، خواهید یافت، به خصوص اگر یک قهوه‌نوش نباشید.

چای سرد یک نوشیدنی معمولی تابستانی است بنابراین، به افتخار شروع رسمی تابستان و نیاز به نوشیدنی هایی که گرما را خنثی کنند، در ادامه چند چای سیاه مورد تائید را برای تهیه چای سرد معرفی خواهیم کرد.

ممکن است شما هم تصمیم گرفته باشید چای سرد را در خانه درست کنید. برای همین ابتدا باید پایه اصلی آن یعنی بهترین چای سیاه را پیدا کنید. اول ببینیم بهترین چای داغ با بهترین چای سرد متفاوت است یا نه!.

بهترین چای برای چایی سرد گلدار و میوه ای: چای ارل گری دوقوچ

چای ارل گری دوقوچ با روغن برگاموت (ترنج) ترکیب می شود که طعمی مرکباتی به پایه چای سیاه می بخشد. وقتی این چای را بعنوان پایه چای آزمایش کنید، خواهید دانست که این بهترین چای خواهد بود. اگرچه برگاموت از نظر فنی طعم مرکباتی دارد، اما وقتی آن را به شکل سرد می نوشید متوجه خواهید شد که این چای دارای نت ملایم وانیلی است. رنگ آن نسبتاً روشن (اگر تمام چای ها را برای مدت یکسان دم کرده باشید) و لطافت قابل توجهی دارد و طعم تلخی بسیار کمتری نسبت به بسیاری از رقبای خود داشت که باعث طراوت آن می شد.

بهترین چای برای چای سرد و نرم: چای سیاه با عطر هل

لطافت چای سیاه با عطر هل واقعا شما را جذب میکند. بوی هل همیشه دوست داشتنی است و با عطر چای عجین است . همه اینها را به این دلیل می گوییم که اولین چیزی که وقتی این فنجان چای سرد را روی دهاننتان می گذارید متوجه خواهید شد که چقدر بوی خوبی دارد و چقدر آن بوی خوب مستقیماً به طعم و مزه منتقل می شود. از بین تمام چای‌هایی که امتحان می کنید، بو و طعم این چای عالی است.

بهترین چای برای احساس فانتزی: چای دوقوچ طلایی

نوشیدن چای دوقوچ طلایی باعث می شود احساس سلطنت کنیم، به خصوص به این دلیل که این چای از بهترین چایستان های منطقه آسام هند تهیه شده و برگ های زرچای در آن خودنمایی می کنند. این چای سیاه در آخرین شکل سرد خود، به طور طبیعی تلخ با ته رنگ گلی است. رنگ آن بسیار طبیعی است و خوش طعم است. مطمئناً روی پالت شما تأثیر می گذارد و اگر بخواهید یک نوشیدنی سرد غلیظ تری داشته باشید، چای دوقوچ طلایی را انتخاب کنید.

چای های دیگری که می توانید امتحان کنید

چای کله مورچه دوقوچ، چای سیاه خارجی است. از نظر طعم پیچیدگی زیادی ندارند و به نوعی تلخ هستند. فکر می کنم با مقداری شیر گرم شود، اما برای چای سرد هم خوبند.

چای‌های کیسه ای دوقوچ هم همیشه جزء اصلی مجموعه چای بوده‌اند، بنابراین حدس می‌زنم که کمی نسبت به آنها احساس وفاداری می شود. با این حال، در این تست طعم مورد علاقه‌اش افراد خاصی خواهد بود. ترکیب کلی را می توان تا حدودی خاکی، با پایانی دلپذیر، بی مزه اما کمی ملایم توصیف کرد.

5/5 - (36 امتیاز)

این پست دارای یک نظر است

  1. سارا

    چای دوقوچ برای همه جور کار عالیه

دیدگاهتان را بنویسید